Friday, January 21, 2011

dont worry darling

Aku suka melihat.Thank ALLAH,berikan aku sepasang mata.Aku suka melihat segala yg ada disekelilingku.Ada yang indah,penuh warna dan kadangkala suram.Begitulah nasib manusia.Ada yang kaya raya,miskin,yang sedang2 aje malah yg papa kedana pun masih ada biar pun ramai x percaya.Dalam blog aku ni,aku akan kongsikan segala benda yg aku nampak dr pandangan mataku.Segalanya yang terkini,tulen tanpa berselindung..yg sudi menerimanya thank you.Yang tak suka dont worry darling,mungkin ada yang lebih indah buatmu diluar sana...Dan aku nak pesan kat korang satu perkara,kadang2 mata juga boleh menipu kita tau..so jgn yakin sangat dengan apa yg kita nampak.Aku cakap dr pengalaman tau.Kisah benar gitu.Rasanya cukuplah setakat hari ini korang semua mengenali aku.Nanti aku sambung kisah pasal pandangan mata yang menipu ok..pelok cium dari aku..muahhh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...