Wednesday, February 23, 2011

makan luar lagi

Huhuhu.....

Malas betul harini nak masak untuk makan malam.Letih!!!
Agaknya bila dah hari2 ke Dapur,mulalah angin malas tu pun melanda.Nasib baik bila aku ajak anak2 pergi makan luar.Diaorang kata OK...Kalau tak, kenalah bukak peti ais jugak.
Tapi...En.suami kata,aku kena belanja...huhu..No problem!!
Oleh kerana aku yg belanja...aku cari warong makan paling murah yg ader kat Meru.huhuhu.
Pandai x aku..hehehe!!



Ingat nak makan simple2 jer...Huuuhuhu...Simplelah sangat!!



Kalau dah tekak shrek tu...mn ader simplenya...haha



Alamak!!! Makcik oi.....org lepas makan joging....Yang aku pas makan posing...huhuhu
Jangan marah erkkk...sajer jer...layan perasaan kenyang...Menu mkn malam
nasik goreng paprik + roti canai rangup + tea o ais limau...nyummy!!
Bilalah nak pakai jeans saiz 27 mcm ni...haha!! pakai jerlah saiz 29 ni sampai bila2..silap2 haribulan,esok jadi saiz 30 pulak....Tolong!!!...lepas ni nak joget ladyGaga lah..Kasi bakar lemak yg degil mcm tuannya ni...
jom ladygaga sama2....ngengenge!!!
 

2 comments:

AmOyz said...

alolo,,kak lady dah slim dah tuu...
jangan takut2 ea...

saye lagi demukk..huwaaa,,,da naek 7kg nih..hihi

saye tagged kak lady join contest..jom tengok..
http://izmazani04.blogspot.com/2011/02/contest-muncung-paling-cun-habis.html

ladyzamea said...

thank amoyz coz sudi mengetag akak...tp muncung akak tak berapa kelihatanlah...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...