Wednesday, March 2, 2011

Alangkah indahnya jika....

BINGIT!!!!

Itulah yg aku rasakan sekarang.Cuba untuk tarik napaz dalam2 n hembus!
Tapi still angin meroyan aku taknak hilang.
Orang kata surirumah ni relex memanjang..
Saper kata...
Cubalah sendiri kalau nak tahu...Kalau yg dah biasa kerja tu,
baru cuti seminggu dah berasap ketiak nak pergi kerja balik...


Bukan tak puas hati sbb kena jg anak2,kemas rumah n memasak tapi..
Kadang2 tu rs nak terkangkang jer...huhuhu...



Tiba2 kepala otak aku boleh terfikir...oh!!!
Alangkah indahnya kalau dapat bersantai2 sambil minum air coconut.
Bukak2 mata jer nampak pantai..nampak Laut.....fuh..layan!!!


Jom kita cuci mata dan otak..
tengok2 permandangan indah ciptaan tuhan......



syoknya...tengok matahari terbenam,dgn org tersayang..ohhh!!



bayangkan korang tengah duduk kat kusi tu..layan abiss..




wah...clear water..huhuhu




lepak bawah pokok coconut sambil minum air coconut..huhu





subhanaullah...chanteknya!!!!




mak penyu...saya nak ikut boleh tak....heeee










nampak tak aku tengah baring dalam bot tu...huhuhu!!!
InsyaAllah..Ader rezki kita semua sampailah kat sini.  

Aku sangatlah suka laut,suka pantai..
kalau balik kampung mesti singgah kat cherating,balok,batu hitam...dll
Patutlah aku dah meroyan rupanya dah hampir 2 bulan tak jengok family kat kg..
haha...baru 2 bulan dah mcm 2 thn pulak...huhu.....aku suka pantai...hehehe



     

11 comments:

sis^widda said...

salam ..sis follower baru..sila2 lah singgah di teratak sis nih..tq

raudhah said...

salam sis..indah hidup ni jika semua yg kita nak kita dapat ...

btw sis, thanks folo me ..so i'm folo u k *40 =)

Cik Durian said...

salam sis...tq 4 following me...tp sis xtnggalkn link pun kt chatbox...kena la tanya Pakcik Gugel..hehe...sy dh follow sis...

p/s: bestnya kalau dpt brcuti kt pntai n xpk ape pun mslh....

ladyzamea said...

TQ pd sis widda,raudah n cik durian..
terharu coz sudi follow akak yg 'baru'ni..huhu..masih bnyak yg kena belajar ni..hehe

Cik Anis said...

sy pn suke gak ngn laut,,rse semacam suatu perasaan yg damai je..best gile kn??

tq follow,,sy dh follow balik

ladyzamea said...

TQ cik Anis..
bila tengah kusut selain ingat ALLAH mesti ingat laut/pantai..bunyi ombak..fuhh layan!!

BaiTiL a'tiQa said...

Suka pantai jugak...

Salam ziarah... (",)

sekamar rindu said...

salam..

sr pun nak ikut mak penyu juga...

:)

MrS KeNey said...

jom follow...gi tioman..after school holiday..dh lama gak tak kena air masin laut ni! ngidam!!!

♥ Teacher Rinz ♥ said...

folow u..folow me back..lala:)

sekamar rindu said...

salam..

masuk blog ni..disambut lagu "tunggu sekejap" yg besttt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...