Wednesday, May 25, 2011

ada pulak yg aku baling dengan selipar ni

sakit jiwa....pagi2 dah buat angin sawan aku datang..


kurang asam punya pakistan jual carpet ni.
aku dah cakap tak mahu,dok membebel kat depan rumah.
dah cakap x nak ko punya carpet yg berbulu2 tu..blahlah!!!

ni selamba jer dia dok bergayut kat pagar rumah aku...belilah kak..murah jugak! bulan2 bayar 10 ka,15 ka...mahu bayar lebih sikit pun boley..ini cantik..ini cantik punya carpet!!!

tak mahulah!!!! rumah saya sudah ada!!
x per kasi beli lagi,baru punya for hari raya..
raya sy x pakai carpet..
sy pakai baju...

aku terus masuk..sidai kain pun x sempat habis..tinggal dulu,pastu tutup pintu!
si bai ni, lg lama aku kat luar ni.lagi panjang ayat dia....
bye bye BAI...





gamaknya dlm hati pakistan tu...hah ini perempuan banyak sombong..kalau kat negera aku ni,dah lama aku tembak2 dia buat satey..hehehe!!!



10 comments:

noraim said...

org nak meniaga kak. mcm² dorg buat. huhu.

msredcheesecake said...

DIORG TU JGN LAYAN LAME2...TAKUT JADI BAHAYA....KALU MSRED TAK BUKA PINTU PON...JAHAT KAH? MSRED TAKUT...

Anah said...

diorg ni mmg menakutkan..suka desak2..yg amik ksempatan pn ramai

ladyzamea said...

noraim: betul tu..
naik rimas dibuatnya..

ladyzamea said...

mrsredcheecake:time sy tngah sidai kain.time tu lah dia dtg...pandai2!!

nasib x sidai kain sambil bkemban..hahaha!!! larikkkk...

ladyzamea said...
This comment has been removed by the author.
Cik Asma BLuppy said...

macam pysco je.
takut.......

MrS KeNey said...

up ckit, baling terompah confirm tak datang lagi!

Mama Gee said...

derang ni kadang2 mmg degil..nk gak suh kita berutang beli dgn dia...

ladyzamea said...

mrs keney:terompah takder.. boot redwing en.harun adalah!!!
huhu




mamagee:dah bnyak utang ni mama gee oi..dah tak larat nak membayo nyer..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...