Monday, October 17, 2011

sorry sy x dtg rewang tp dtg makan je...

damea yg kepenatan di siang hari..riuh rendah pun dia boleh laya tidooo..hehe.dan lauk pauk yg sedap....layannn...




malam minggu tu hari,keluarga mentua aku buat sikit kenduri doa selamat untuk abah yg baru kua sepital dan emak yg tak berapa nak sihat lagi.Kebetulan hari sabtu tu ada bnyak pulak kerja part time yg nak dibuat jd x dpatlah menghadirkan diri untuk rewang2...


Walaubagaimana pun adik ipar aku sdh memberi tugasan kpd aku untuk mensponser apam pol kadot,maka adalah sikit pengecualiaan untuk ketidak hadiran pada waktu merewang2 itu(rewang is gotongroyong memasak)....hehe



selepas pulang dr sambutan birhday  boy si Nazman(anak pn.Norleen).aku terus duduk bertafakur kat dapur bg menyiapkan apam pokadot utk di mkn2 time kenduri selepas maghrib nanti.



aku dan nenek Ju,yg kat kerusi roda tu mak mentua aku,sian mak,mak dah kurus...pastu yg buat peace no war tu si ain dan nenek jak.





Alhamdulillah lauk semua sedap2 hasil airtangan iparduai ku yg pandai memasak dan rajin(bkn mcm aku).
Tima kasih sbb x membebel di atas ketidak hadiran aku di siang harinya..Pd makmentua,semoga mak terus kuat dan jgn nakal2,heeee....  Pada abah,semoga abah terus gagah macam dulu-dulu.Saya sayang kamu semua.Cuma mungkin tak berapa pandai nak ucap kat mulut....heheh



yg cantik manis mcm anak dara sunti ni nama dia apam pol kadot aku..sedap!!!!




Dan tak lupa apam aku yg comel dan menjadi rebutan anak buah,mak buah dan buah2han..huhu




P/s:mintak maap pada kak ani,kak erin,maksu,kak edah,makyah,syikin sbb x hadirkan diri membantu....insyaALLAH panjang umur kita rewang lagi ye....





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...