Friday, November 4, 2011

adoi mak..sakitnya,tp kenapa mesti di situ???




adoi!!!!
tuhan jer yg tahu sakitnya....
tapi kenapa?
dalam banyak2 tempat
harus disitu juga kamu..


beri aku kekuatan untuk duduk dgn tenang
tapi mana mungkin
kerana ia betul2 ada di situ!
di situ!!!
Di b**totku...
sakitnya

sampai nak terkucir2 rasanya
nasib ada tangan yg sudi membantu
oh BISUL
mengapa kau harus tumbuh di situ???
uwaaaa...




***merana betul rasanya,yg aku pelik ni apasal bisul ni xder mata..cuma bengkak jer...seksa tu,tak pernah2 aku berbisul kat ***tot..
tapi en.suami kata itu mmg bisul.nak tahu pasal bisul yg menyeksakan ni sila klik ..sini ...



lepas solat jumaat ni baru ajak en.suami pegi klinik....uwaa.....malunya nak tayang bon*** kat doktor nanti...huhuhu...




4 comments:

"AkuE" said...

sabar jaklah.....

ladyzamea said...

huhu..
masih tahap sabar yg kronik ni..hee

Puan Kutu said...

alahai kesiannya.sabo2..malunya nk tunjuk tut...........:)

ladyzamea said...

x malu dah pun...dah tayang pun td..
ya,ampun...x der mata pun, doktor tu toreh...uwaaa!!! sakit sampai nak terkucir..heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...