Wednesday, April 6, 2011

knapalah asyik nak mengarah org jer....




bila pikir balik...eh!!! xder perasaan ke dia ni...
Tapi bila pikir lagi sekali baru th dia ni mmg nak kena lipat sekali baru paham agaknya...
Apa yg aku merepek pepagi yg dah nak masuk tengahhari ni....huh!!! kepala aku kdg2 boleh kua asap di buat oleh mereka ni......MEREKA yg pelik tp benar!!!

Agaknya manusia ni bila dah jadi bos kat tempat kerja cepat betul terbawak2 ke alam kekeluargaan..
hello....kat opiz mmg lah lu bos..tp kat 'sini' lu bukan sesaper tau...jd jgn sesekali nak perentah2 gua ok....
EMO nye aku...ya ampun..bawak bertenanglah pn.ladyzamea oi....mengucap.....
tarik napaz ok....manusia ni mmg macam2 pesyen...jgn kau pulak terbawak2 hingga satu hari badmood..pandang muka anak ko tu..terkedip2 bijik mata dia tengok muka rimau kau hari ni....

Fuhh..lega rasanya.....Oklah.
Aku nak maapkan jerlah manusia itu...jd hati aku x sakit lagi...aku doakan semoga dia diberi hidayah oleh ALLAH agar bertimbang rasa ketika mengeluarkan kata2....Mungkin dia x perasan ayat perintah dia tu teramatlah keji dan mnyakitkan hati.....heeeee...
  
Pasni...x mahu marah2 lagi......kadang2 jer terover sikit..selalunya aku ok...
Hi... org yg duk umah 24 jam dan mngadap cik lappy ajer ni pun ader jugak org nak usik2 yer....takperlah dugaan....barulah hidup ni warna-warni...x gitu cik kiah oi..kalo x ok jugak...
kita bako...kita...kita bako jer.....hehehe...




  

5 comments:

Kakzakie said...

Kesabaran ada kalanya tergelincir itu yg buat hati marah. Mujur cepat sedar.....

IdaNurFieyda said...

Sabar kak ladyzamea..sabar..bwk bertenang n mengucap byk2..xbaik mrh2 tau?nt cpt tua..hehe (^_^)

axelida said...

kita bako jer.. ehehehhee

saya datang membalas folo.. terima kasih folo saya yer.. keep in touch k

NUR Azdatul Azween said...

cool..... ^_^

man said...

Apabila marah meruap, akan hadir pihak ke-3.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...