Wednesday, April 6, 2011

tolong..durian itu membunuhku

  


Nak cakap menyesal...tak guna jugak...sebab aku yg sendiri beli..ayat yg paling sesuai ialah padan muka aku....Punyalah terpedaya dgn mat myanmar menjual durian..aku pun lantas menahan motor berbakul beso tu....pilih punya pilih...aku pun beli 2 bijik durian..BESO PUNYA...!!!

sebenarnya dr hari tu lg aku teringin..tp en.suami buat tak th..mungkin dh th perangai buruk aku pasal durian...nak th aku kalau nak mkn durian mmg over melampau..tp bila dah mkn,aku akan jd monyet kena belacan....aku akan kepanasan,,,,pastu semua org aku suruh gosok gigi..sendawa jauh2 dr aku dan satu lagi....yang mmbuatkan en.suami angin satu badan..

Aku akan halau semua org....pastu mop lantai pakai pewangi kain...hahaha...pasal nak suruh rumah jd wangi tahap giler...pastu kalau bau durian masih ader aku sprey minyak wangi..kalau tak hilang jugak bau durian tu,aku sprey dgn ridsect pulak...
melampaukan..hahahaha...tulah peangai buruk aku.....

sakan aku dok menghilangkan bau durian tu...yg aku pelik selalunya durian yg aku beli xderlah bau dia melampau tahap gaban.....!!!!!
en suami pun dgn muka mencuka..pas ni nak mkn durian...mkn kat tempat org jual jer..jgn mkn kat umah...pastu terus pergi mandi spa.....hahaah!!baik punya ayat laki aku...

P/s:jgn mkn kalau lepas mkn bnyak pulak songeh.....!!!!
berkumur dgn clorok atau gel basuh pinggan kata anak lelaki aku..cis sungguh jahat itu mulut!!!!


 

3 comments:

sekamar rindu said...

salam...

saya setuju dengan pendapat suami puan tu...beli dan makan di tempat tu..

tapi kalau kat pasar malam..kadang2 tu rasa malu juga..kang nampak kat org...hehehe

p.s..best betul lagu backrround ni...bestt!!

man said...

biasanya kalau tak boleh tahan bau, tak suka makan durian.

aizamia3 said...

fuh.. selamat tak suke durian.. tapi kalau en. suami dan anak2 nak makan, dorang bersantai kat luar rumah, kembang kempis menahan nafas dek penangan durian..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...