Wednesday, May 4, 2011

tudung ala hana tajima yg mengancam







siapa hana tajima ni....x kenal?....adoi...
meh nak tolong kasi kenal kat korang yg masih belom kenal...inilah orgnya yg memperkenalkan tudung ala2
libas kanan,libas kiri..tp sangat cantik....

hana tajima ni sangat comel tau....muda lagi...tpsangat berbakat...nak tahu lebih lanjut korang jengok kat
maysaa...hah!!! sangatlah menarik...jom shoping!!!




selalu nak try buat tudung ala2 hana tajima..tp selalu terbantut pasal...rasa cam kepala singa pulak...
lagi nak marah anak aku suka tarik2...elok2 comey jd cam org bungkus kepala ngan towel lepas mandi pulak...heee


cer tengok gaya tudung terkini
yg masih belom diubah suai.....tara....


 




ader saper2 berani mati nak buat pesen tudung mcm kat atas ni...hahaha!!!!
boleh kalo nak buat tp kasi inovasi sikit..heee

apa2 pun aku mmg suka sangat tengok ank2 dara n mak dara yg menggayakan tudung ala2 hana tajima...
sangat ciut miut gitu.....sesaper yg teringin nak buat gaya ala2 hana tajima sila lihat video ini okeh!!!









p/s: jgn terbelit2 sampai tercekek sudahlah...peace no war!!!



8 comments:

miss enigma said...

eh eh, saya kenal hana tajima ni. jiran sebelah umah saya je. hahah tipu je ;p

zana said...

pesen tudung yang last tu sgt vogue! smpai rmai org segan nak pakai tmsuklah saya...hehe =P

sekamar rindu said...

salam...


cantikkk pics yg kedua last tuuu..

IdaNurFieyda said...

Ida kenal hana tajima ni..tp tkt tercekik je pakai gaya mcm dia..sbb Ida xpndai nak belit..huhuu..

sblm Ida terlpe Ida dah tag kak zam dlm contest hari ibu..hehehe (^_^)

ladyzamea said...

miss enigma: dulu hana tajima dok sebelah umah sy...la skrg dah pindah sblh umah awak pulak..hehehe
tipu juger..huhu

ladyzamea said...

zana: pesen tu cantik apa...
yg tu belom di ubah suai lg..cer bayangkan kalo di tukar ngan kain sutera bunga2...n tali tu ganti ngan reben..kelas kau!! huhu


sekamar rindu:huhu..nampak cantik sbb org yang pakai tu pun tersangatlah santekkk....heee

ladyzamea said...

ida..ok akak joint!!!

Cheritera Chenta said...

lah..senang je upenye..trigin nk pakai mcm 2 tp xreti lak.hihi

thankz kak bg tutorial.hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...