Saturday, November 5, 2011

giler tak terperanjat bila ' MAT GEBU' yg glemer tu follow blog aku!



pic tiffinbiru cik mat yg glemer....



hampir2 parkinson,sebaik melihat pic blog 'cik mat' melekat kat list folower aku..ialahkan selalunya bloger glemer lg otai mnlah nak pandang blog2 super picisan mcm blog aku ni...(cey..merendah diri nmpak..heee)...





Lantaklah kalau ada org yg kata aku POYO ke,KOYA ke...OVER ke,yg penting aku happy!!
HUHU..punyalah berzaman aku kenal Cik mat gebu yg glemer ni kat alam maya...perkenalan aku bermula bukan melalui blog tp kat www.myresipi.com/... kat situlah detik percintaan kami..Haru jer ayat tu kan...


Kemudian apabila aku start berblog,cik mat gebu tulah yg aku carik dulu....
Blog cik mat mmg terBAIK..Wajib aku lawati bila on laptop...Cer tengok jumlah org yg masuk kat blog cik mat tu..super juta2 tau...pengsan!!!! yg jd follower pulak..hah!! terbeliak bijik mata..Barulah boleh di katakan bloger terHEBAT...nak2 pulak blog masakan..mmg the bestlah...Resepi cik mat pulak semua boleh di guna pakai...oleh org2 yg baru belajar masak atau org2 yg dah terrer masak...semua resepi sedap2....heee





sorry pic kurang jelas..tp yg penting pic 'tiffin biru' tu ada kat list folower aku..huhu












Akhirnya....cik mat gebu telah pun memFOLLOW blog aku yg x seberapa ni...
Tima kaseh cik mat..Bio pun cik mat bukan Artis yg seksi lg meletop tp cik mat adalah POJAAN hati sy...
kelas kau Maria...hehe


pada sapa2 yg tak pernah jengok blog http://www.tiffinbiru.com/,bolehlah jengok kat sini..
tp rasanya semua bloger mesti pernah singgah kat blog cik mat ni kan..kan..kan..



hehehe...masih parkinson lg...


******



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...