Sunday, April 17, 2011

aktiviti hujung minggu



adoi....dah 3 hari aku x jengok blog kesayangan ni...agak sebuk.Anak dara aku demam!!
kenalah jaga dia 24 jam...kebetulan pagi ni damea macam dah sehat sikit..maka aku pun ajak anak2 pergi
layan aktiviti yg dianjurkan oleh Pusat Masyarakat DUN meru & JKKK kg meru..
Banyak aktiviti menarik yg ader...datang2 jer pukul 8.30 pagi we all daftar dulu..ambik nombor cabutan bertuah..mn th,ada rezki...huhuhu!!!!



lepas daftar n ambik no (173) aku daftar pulak anak lelaki aku masuk pertandingan mewarna...
happylah dia...sementara tunggu anak lelaki aku mewarna aku layan motivasi keluarga bahagia...



best jugak ceramah dia...tp nama penceramah tu lupalah pulak..hehehe..(mata fokus kat hadiah cabutan btuah)..ngengenge....




aku buat pemeriksaan kesihatan percuma..alhamdulillah..semua ok..mungkin sebelum chek tadi mood baik..huhu..



si damea ni pun sempat chek gigi percuma..siap dapat berus gigi free lagi...seronok bukan main lagi dia..doktor cakap gigi damea santekk..hehe..boleh tahan sampai gigi kekal keluar...balik umah terus guna berus gigi baru..heeeeeeee



ni aktiviti kaum bapa..menembak!!! ader berani.....dan seperti mana yg korang nak tahu..ALHAMDULLILLAH..patutlah tangan kanan aku ni rasa gatal..sekali aku punya nombor bertuah di panggil..dapat hamper besooo punya...no aku 173...berbaloi2..



ni muka seronok dapat naik pentas ambik hadiah....nampak tak hamper kat sebelah kitaorg tu..nampak separuh jer....ramai org kat situ,malu nak ambik gambo beria2...kontrol...heeeee...


so itu jerlah pengalaman manis yg dapat aku kongsi bersama korang semua pagi ni...
yg paling best anak2 aku happy...xderlah terperuk jer kat rumah..harap ada lagi aktiviti best macam ni lain kali..(dgn harapan nak menang cabutan bertuah lagi)huhu..




3 comments:

yatiejamingan said...

huhuhu...nak jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!

athirah dok umah je besokn mama mak rina....x prihatin pe jd area meru..hahaha

Anonymous said...

kak. kite kongsi nk?hikhik

IdaNurFieyda said...

x nak share ngan ida ke hamper besooooo tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...